4 Şubat 2018 Pazar

Sebastıen De Castell-Hilebaz Büyücü-Spellslinger Serisi 1


Sebastıen De Castell-Hilebaz Büyücü

Hilebaz Büyücü, sürükleyici anlatımıyla yepyeni bir maceranın kapısını açıyor…
Kellen’ın ilk büyücü düellosuna sadece birkaç dakika var. Bu düelloyu kazanamazsa, hayatının sonuna dek bir Jan’Tep hizmetkârı olarak kalacak. Üstelik bir sorunla karşı karşıya: Büyü yok oluverdi! On altıncı doğum günü yaklaşırken, Kellen büyük bir utançtan kurtulmak için kurnazlığa başvuruyor.
Ama kasabaya gelen cüretkâr bir yabancı, farklı bir yol izlemesi için ona meydan okuyor. Bu, Ferius Parfax, gizemli Argosilerden biri; kurnazlıkla ve üç iskambil destesiyle hayatını sürdüren bir seyyah. Çaresiz Kellen, ondan başka hiçbir umut ışığı göremediğinden hemen bu tekinsiz yabancıya tutunuyor.

Gül
Bana böyle fantastiklerle gelin.

Sibel
Güzeldi,beğendim.




Gül
Kellen başarısız bir büyücü ama çok zeki bir çocuk.Fazlaca büyücü içeren roman okumadım doğruyu söylemek gerekirse, o yüzden konu başka kitaplarla benzer mi değil mi bilmiyorum.Ama yazım dili oldukça parlak ve eğlenceli .İçinizi burkan yerler yok mu, var elbette. Ama genel olarak eğlenerek okuyorsunuz kitabı.Seri üç kitap olarak planlanmış .İkincisi de çıkmış yurt dışında .Ama ilk kitap bir kapanışa ulaştığı için gayet sakince bir sonraki kitap beklenebilir.




Sibel
Şöyle bir düşününce çok fazla olmasa da ben okumuşumdur büyücülü kitap. Sonuçta arayınca hepsinde benzer yönler bulunabilir ama bu hikaye ve kurgu bana okurken başka büyücülü kitapları çağrıştırmadı doğrusu. Sadece kitabın adı hilebazlı falan olunca Locke Lamora çakması çıkmasından korktum ki alakası yoktu.Kısaca güzel bir hikaye,akıcı bir dil,sıkılmadan okunan bir kurgu. Gül’ün söylediği gibi seri olmasına rağmen beklenemeyecek derece bir finali olmayınca da rahatlıkla alıp okumanızı tavsiye edebileceğimiz bir kitap haline geliyor Hilebaz Büyücü.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder